*Το πρόγραμμα περιλαμβάνει αναλυτικές πληροφορίες για τα μαθήματα
ΔΙΑΡΚΕΙΑ
54 Ώρες
Τρίτη & Πέμπτη 19:00-22:00
ΕΠΟΜΕΝΟ COHORT
12 Οκτωβρίου 2023
για 25 νέους Growth Marketers
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Αναλυτικά courses για όλα τα στάδια του Funnel
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ
Γνώση βασικών αρχών Digital Marketing ή σχετική προϋπηρεσία
Όταν συνδυάζεις εμπεριστατωμένη γνώση στο εκπαιδευτικό αντικείμενο και επαγγελματική εμπειρία από κορυφαίους και καταξιωμένους διεθνώς επαγγελματίες το αποτέλεσμα είναι τουλάχιστον… εκρηκτικό!
Η GrowthRocks είναι ένα από τα πρώτα Growth Hacking Agencies σε διεθνές επίπεδο και κάνει rank #1 για το term “growth hacking agency” παγκοσμίως. Σε μόλις 3 έτη κατάφερε να εδραιώσει τις δραστηριότητές της σε 16 χώρες έχοντας γραφεία σε πολλές από αυτές.
Έχει επίσης αναπτύξει το VC-backed startup Viral Loops (now exited) – μια SaaS πλατφόρμα για Referral Marketing με 40% month after month Growth Rate.
Η Ελληνοαμερικανική Ένωση, εκπαιδευτικός μη κερδοσκοπικός οργανισμός από το 1957, με πολυετή εμπειρία και στην επαγγελματική εκπαίδευση σε Digital Marketing, συνεργάζεται με την Growthrocks συνδιοργανώνοντας σειρά εκπαιδευτικών προγραμμάτων για επαγγελματίες που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σε Growth Hacking και σύγχρονες digital marketing στρατηγικές.
Τι είναι το Growth Marketing; Πώς αυτό οδήγησε σε επιτυχία τις start-up εταιρείες της Silicon Valley; Ποια η διαφορά από το Digital Marketing;
Αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα θα απαντηθούν στο πρώτο μάθημα στο οποίο θα αναλύσουμε την έννοια του Growth Marketing και του Funnel και πώς αυτά έχουν εφαρμοστεί στα μεγάλα success stories που ξέρουμε σήμερα όπως η Airbnb, το Gmail και το Dropbox.
Πώς το Growth Marketing εξασφαλίζει μια συνταγή επιτυχίας; Φτιάξε, ανάλυσέ και βελτιστοποίησε το marketing & sales funnel της επιχείρησής σου, εντόπισε και μέτρησε τα conversion rates σε κάθε step και ανακάλυψε μέσα από ποια κανάλια μπορείς να τα βελτιώσεις. Μέσα σε αυτό το μάθημα (που είναι θεωρητικό) θα μάθουμε τον ορισμό του funnel, πώς μπορούμε να χτίσουμε το δικό μας και τι χρειαζόμαστε να φτιάξουμε (events, pixels, κλπ) προκειμένου να έχουμε ένα αναλυτικό funnel που θα μας βοηθήσει να εντοπίσουμε τι δεν πάει καλά και να το διορθώσουμε. Ενα funnel δηλαδή που αναδεικνύει τα προβληματικά σημεία της επιχείρησής μας και δίνει τις πιθανές απαντήσεις στα “γιατί” που σταματούν την ανάπτυξή μας.
Μπορείς να δημιουργήσεις ένα βασικό site σε 15 λεπτά; Και όμως μπορείς. Και μόλις το κάνεις θα νιώσεις ότι έλεγχεις ένα βασικό στοιχείο της επιτυχίας σου. Το βασικό σου property. Στο μάθημα αυτό θα μάθεις πως να δημιουργείς ένα σάιτ σε λίγα λεπτά και τις βασικές αρχές έτσι ώστε να εξασφαλίσεις την υψηλότερη απόδοση.
Ένα website property είναι η αρχή αλλά δεν αποτελεί από μόνο του ικανή συνθήκη. Χρειάζεται μία σειρά εργαλείων να το υποστηρίξουν. Στο μάθημα αυτό θα μάθουμε πώς να επιλέξεις, εγκαταστήσεις και παραμετροποιήσεις όλα τα εργαλεία που χρειάζεσαι ώστε να μεγαλώσεις το conversion, να μετρήσεις και να κατανοήσεις την συμπεριφορά των επισκεπτών σου και να μετατρέψεις το site σου σε ένα πραγματικό εργαλείο marketing που θα σε βοηθήσει να μεγαλώσεις την επιχείρησή σου ή το business σου.
Σε αυτό το μάθημα θα εντρυφήσουμε ακόμα περισσότερο σε πολλά εργαλεία και τις δυνατότητες που μας δίνουν.
Μετά το βασικό σου web property και τα εργαλεία που ενσωμάτωσες, χρειάζεσαι κάτι ακόμα για να αποκτήσεις την εμπιστοσύνη ότι ελέγχεις το ψηφιακό σου μέλλον. Την διασύνδεση μεταξύ των εργαλείων και τον αυτοματισμό στην συγκέντρωση των δεδομένων σε ενιαίες δομές που θα σου επιτρέψουν να χρησιμοποιήσεις τα δεδομένα αυτά παραγωγικά και αποδοτικά.
Μέσα από αυτό το μάθημα θα φτιάξουμε την πρώτη μας αυτοματοποίηση, θα μεταφέρουμε δεδομένα από μια εφαρμογή σε μία άλλη, θα κάνουμε εμπλουτισμό δεδομένων (data enrichment) και θα υλοποιήσουμε εκείνες τις αυτοματοποιημένες ροές που χρειάζεται κάθε επιχείρηση ώστε να έχει “σωστά” δεδομένα χωρίς την παρέμβαση ανθρώπινου παράγοντα (που συνεπάγεται κόστος).
Θα μάθεις πως μπορείς να χρησιμοποιήσεις την σελίδα σου στο Facebook και το LinkedIn για να προωθήσεις τον εαυτό σου και την επιχείρησή σου, να ενημερώσεις το κοινό σου, να βρεις νέο κοινό. Θα μάθεις πως να αλληλεπιδράς (engage) με το κοινό σου με τρόπο αυτόματο αλλά ταυτόχρονα προσωπικό και να εκμεταλλευτείς ευκαιρίες για affiliations και cross-promotions.
Πώς μπορείς να ξεκινήσεις να βρίσκεις τους καινούργιους σου πελάτες; Σε αυτό το μάθημα θα μάθουμε πώς μπορείς να “εκμεταλλευτείς” τα markeplaces προκειμένου να βρεις τους επόμενους πελάτες ειδικά αν εισαι στον χώρο των υπηρεσιών. Έχεις προϊόν; Κανένα πρόβλημα, θα μάθουμε πώς μπορεις να χρησιμοποιήσεις ειδικά κανάλια σαν το product hunt για να το φέρεις μπροστά στα μάτια εκατομμυρίων χρηστών “διψασμένων” για ότι καινούργιο βγαίνει στην αγορά. Δεν έχεις ακόμα προϊόν έτοιμο; Πάλι κανένα πρόβλημα. Το betalist είναι εκεί για σένα με εκατοντάδες χρήστες που θα ήθελαν να μάθουν για το προϊόν σου όταν αυτο βγει. Στο μάθημα αυτό λοιπόν θα μάθουμε ότι χρήστες (οι χρήστες σου) υπάρχουν, απλά πρέπει να τους βρεις στις πλατφόρμες που αυτοί βρίσκονται.
Χρησιμοποίησε ειδικά εργαλεία για να βρεις το κοινό σου, αλλαγές τιμών σε προϊόντα ανταγωνιστών, να κατανοήσεις τις συμπεριφορές του κοινού ώστε να μάθεις από αυτές. Χρησιμοποίησε τη δύναμη των δεδομένων που υπάρχουν εκεί έξω και μετέτρεψε τη σε δικό σου πλεονέκτημα. Εκτέλεσε με έμφαση στην αξία που προσφέρεις στο χρήστη και μάθε πώς να μη γίνεις spammer (που δεν έχει αξία ούτε για σένα ούτε για τους άλλους).
Σε αυτό το μάθημα θα μάθεις πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις το περιεχόμενο ως εργαλείο που θα σου φέρει χρήστες και πώς μπορείς να κάνεις την διανομή του περιεχομένου με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Χρησιμοποίησε το περιεχόμενο (που θεωρείται ακριβό μέσο) όπως του αξίζει και φέρε απτά και μετρήσιμα αποτελέσματα.
Σε αυτό το μάθημα θα γίνεις ειδικός στο content marketing canvas. θα μάθεις πως σχεδιάζεις και διανέμεις περιεχόμενο που σκίζει.
Επίλεξε το κατάλληλο concept που ταιριάζει στην επιχείρησή σου ή σε συγκεκριμένη επιχειρηματική δραστηριότητα. Μάθε πώς θα εκτελέσεις την καμπάνια, πώς θα την παρακολουθείς και πώς θα την βελτιστοποιήσεις για να έχεις τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Επιπλέον, σε αυτό το μάθημα θα μάθεις πώς να συνδυάζεις ιογενές μάρκετινγκ, με chatbots ώστε να πετύχεις το μέγιστο αποτέλεσμα.
Ανάλογα με το σε ποιο σημείο βρίσκεται η επιχείρηση σου μπορεί να χρειάζεσαι διαφορετική χρήση των viral εργαλείων. Pre-launch, ambassador program είναι 2 μόνο από τις περιοχές που το ίδιο εργαλείο καλύπτει διαφορετικές αναγκες.
Σε αυτό το μάθημα θα μάθουμε τι σημαίνει Μοντελοποίηση δεδομένων, τι στοιχεία πρέπει να λάβεις υπόψη και ποια είναι τα μεγαλύτερα ρίσκα σε δεδομένα που είτε δεν είναι σωστά δομημένα, μοντελοποιημένα ή τακτοποιημένα (normalized).
Ποια ειναι τα μυστικά στην δημιουργία reporting; Ποια εργαλεία πρέπει να χρησιμοποιήσουμε για ανάλυση και παρουσίαση; Από ποιους παράγοντες καθορίζεται η επιλογή εργαλείων; Τι ρόλο παίζει ο όγκος και πώς μπορούμε να είμαστε εμείς (η επιχείρηση) ο owner των δικών μας δεδομένων;
Σε αυτό το μάθημα θα μάθουμε πως μπορούμε να φτιάχνουμε όμορφες παρουσιάσεις δεδομένων, να τα μοιραζόμαστε με τους προϊσταμένους μας και να έχουμε σε πραγματικό χρόνο την εικόνα της επιχείρησής μας.
Με αυτό το masterclass θα λάβεις μια ολοκληρωμένη κατάρτιση αλλά και μια πλούσια εργαλειοθήκη με growth hacking marketing πρακτικές και εργαλεία που χρησιμοποιούν σήμερα πρωτοπόρες εταιρείες στο χώρο του διαδικτύου. To Growth Hacking Marketing ξεκίνησε από εταιρείες τεχνολογίας όπως το Facebook, το Dropbox και το Hotmail, με στόχο να μεγαλώνουν πολύ γρήγορα με έξυπνες και οικονομικές τακτικές marketing. Χρησιμοποιεί τη δημιουργικότητα, την αναλυτική σκέψη, νέες τεχνολογίες, τεχνολογικά εργαλεία και ανάλυση δεδομένων για να να πετύχει τους εκάστοτε επιχειρηματικούς στόχους που έχει θέσει. Επιπλέον, η οπτική, ή αλλιώς το growth mindset με το οποίο σχεδιάζει και εκτελεί στρατηγικές ανάπτυξης και marketing ένας growth hacker, παρουσιάζεται αναλυτικά σε όλο το funnel μέσα από τις 3 αυτές εκπαιδευτικές ενότητες.
Σου έχουμε ετοιμάσει ένα έγγραφο (στα αγγλικά) για τον προιστάμενό σου ώστε να ενημερωθεί για το πρόγραμμα και γιατί όχι να το χρηματοδοτήσει/υποστηρίξει….
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει πρακτικά (μόνο) μαθήματα γύρω από το Growth Hacking, τρόπους δηλαδή για να μπορέσει ο κάθε συμμετέχοντας να εφαρμόσει όλες τις νέες τάσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ και να μπορέσει μέσω αυτών να κερδίσει περισσότερους χρήστες για την επιχείρησή του ή για τον πελάτη του. Αποτελείται από 3 Κεφάλαια:
Τι είναι το Growth Marketing; Πώς αυτό οδήγησε σε επιτυχία τις start-up εταιρείες της Silicon Valley; Ποια η διαφορά από το Digital Marketing;
Αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα θα απαντηθούν στο πρώτο μάθημα στο οποίο θα αναλύσουμε την έννοια του Growth Marketing και του Funnel και πώς αυτά έχουν εφαρμοστεί στα μεγάλα success stories που ξέρουμε σήμερα όπως η Airbnb, το Gmail και το Dropbox.
Πώς το Growth Marketing εξασφαλίζει μια συνταγή επιτυχίας; Φτιάξε, ανάλυσέ και βελτιστοποίησε το marketing & sales funnel της επιχείρησής σου, εντόπισε και μέτρησε τα conversion rates σε κάθε step και ανακάλυψε μέσα από ποια κανάλια μπορείς να τα βελτιώσεις. Μέσα σε αυτο το μάθημα (που είναι θεωρητικό) θα μάθουμε τον ορισμό του funnel, πώς μπορούμε να χτίσουμε το δικό μας και τι χρειαζόμαστε να φτιάξουμε (events, pixels, κλπ) προκειμένου να έχουμε ένα αναλυτικό funnel που θα μας βοηθήσει να εντοπίσουμε τι δεν πάει καλά και να το διορθώσουμε. Ενα funnel δηλαδή που αναδεικνύει τα προβληματικά σημεία της επιχείρησής μας και δίνει τις πιθανές απαντήσεις στα “γιατί” που σταματούν την ανάπτυξή μας.
Μπορείς να δημιουργήσεις ένα βασικό site σε 15 λεπτά; Και όμως μπορείς. Και μόλις το κάνεις θα νιώσεις ότι έλεγχεις ένα βασικό στοιχείο της επιτυχίας σου. Το βασικό σου property. Στο μάθημα αυτό θα μάθεις πως να δημιουργείς ένα σάιτ σε λίγα λεπτά και τις βασικές αρχές έτσι ώστε να εξασφαλίσεις την υψηλότερη απόδοση.
Ένα website property είναι η αρχή αλλά δεν αποτελεί από μόνο του ικανή συνθήκη. Χρειάζεται μία σειρά εργαλείων να το υποστηρίξουν. Στο μάθημα αυτό θα μάθουμε πώς να επιλέξεις, εγκαταστήσεις και παραμετροποιήσεις όλα τα εργαλεία που χρειάζεσαι ώστε να μεγαλώσεις το conversion, να μετρήσεις και να κατανοήσεις την συμπεριφορά των επισκεπτών σου και να μετατρέψεις το site σου σε ένα πραγματικό εργαλείο marketing που θα σε βοηθήσει να μεγαλώσεις την επιχείρησή σου ή το business σου.
Σε αυτό το μάθημα θα εντρυφήσουμε ακόμα περισσότερο σε πολλά εργαλεία και τις δυνατότητες που μας δίνουν.
Μετά το βασικό σου web property και τα εργαλεία που ενσωμάτωσες, χρειάζεσαι κάτι ακόμα για να αποκτήσεις την εμπιστοσύνη ότι ελέγχεις το ψηφιακό σου μέλλον. Την διασύνδεση μεταξύ των εργαλείων και τον αυτοματισμό στην συγκέντρωση των δεδομένων σε ενιαίες δομές που θα σου επιτρέψουν να χρησιμοποιήσεις τα δεδομένα αυτά παραγωγικά και αποδοτικά.
Μέσα από αυτό το μάθημα θα φτιάξουμε την πρώτη μας αυτοματοποίηση, θα μεταφέρουμε δεδομένα από μια εφαρμογή σε μία άλλη, θα κάνουμε εμπλουτισμό δεδομένων (data enrichment) και θα υλοποιήσουμε εκείνες τις αυτοματοποιημένες ροές που χρειάζεται κάθε επιχείρηση ώστε να έχει “σωστά” δεδομένα χωρίς την παρέμβαση ανθρώπινου παράγοντα (που συνεπάγεται κοστος).
Θα μάθεις πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις την σελίδα σου στο FB και το LinkedIn για να προωθήσεις τον εαυτό σου και την επιχείρησή σου, να ενημερώσεις το κοινό σου, να βρεις νέο κοινό. Θα μάθεις πώς να αλληλεπιδράς (engage) με το κοινό σου με τρόπο αυτόματο αλλά ταυτόχρονα προσωπικό και να εκμεταλλευτείς ευκαιρίες για affiliations και cross-promotions.
Πώς μπορείς να ξεκινήσεις να βρίσκεις τους καινούργιους σου πελάτες; Σε αυτό το μάθημα θα μάθουμε πώς μπορείς να “εκμεταλλευτείς” τα markeplaces προκειμένου να βρεις τους επόμενους πελάτες ειδικά αν είσαι στον χώρο των υπηρεσιών. Έχεις προϊόν? Κανένα πρόβλημα, θα μάθουμε πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις ειδικά κανάλια σαν το product hunt για να το φέρεις μπροστά στα μάτια εκατομμυρίων χρηστών “διψασμένων” για ότι καινούργιο βγαίνει στην αγορά. Δεν έχεις ακόμα προϊόν έτοιμο; Πάλι κανένα πρόβλημα. Το betalist είναι εκεί για σένα με εκατοντάδες χρήστες που θα ήθελαν να μάθουν για το προϊόν σου όταν αυτο βγει. Στο μάθημα αυτό λοιπόν θα μάθουμε ότι χρήστες (οι χρήστες σου) υπάρχουν, απλά πρέπει να τους βρεις στις πλατφόρμες που αυτοί βρίσκονται.
Χρησιμοποίησε ειδικά εργαλεία για να βρεις το κοινό σου, αλλαγές τιμών σε προϊόντα ανταγωνιστών, να κατανοήσεις τις συμπεριφορές του κοινού ώστε να μάθεις από αυτές. Χρησιμοποίησε τη δύναμη των δεδομένων που υπάρχουν εκεί έξω και μετέτρεψε τη σε δικό σου πλεονέκτημα. Εκτέλεσε με έμφαση στην αξία που προσφέρεις στον χρήστη και μάθε πώς να μη γίνεις spammer (που δεν έχει αξία ούτε για σένα ούτε για τους άλλους).
Σε αυτό το μάθημα θα μάθεις πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις το περιεχόμενο ως εργαλείο που θα σου φέρει χρήστες και πώς μπορείς να κάνεις την διανομή του περιεχομένου με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Χρησιμοποίησε το περιεχόμενο (που θεωρείται ακριβό μέσο) όπως του αξίζει και φέρε απτά και μετρήσιμα αποτελέσματα.
Σε αυτό το μάθημα θα γίνεις ειδικός στο content marketing canvas. θα μάθεις πώς σχεδιάζεις και διανέμεις περιεχόμενο που σκίζει.
Επίλεξε το κατάλληλο concept που ταιριάζει στην επιχείρησή σου ή σε συγκεκριμένη επιχειρηματική δραστηριότητα. Μάθε πώς θα εκτελέσεις την καμπάνια, πώς θα την παρακολουθείς και πώς θα την βελτιστοποιήσεις για να έχεις τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Επιπλέον, σε αυτό το μάθημα θα μάθεις πως να συνδυάζεις ιογενές μάρκετινγκ, με chatbots ώστε να πετυχεις το μέγιστο αποτέλεσμα
Ανάλογα με το σε ποιο σημείο βρίσκεται η επιχειρηση σου μπορεί να χρειάζεσαι διαφορετική χρήση των viral εργαλείων. Pre-launch, ambassador program είναι 2 μόνο από τις περιοχές που το ίδιο εργαλείο καλύπτει διαφορετικές αναγκες.
Σε αυτό το μάθημα θα μάθουμε τι σημαίνει Μοντελοποίηση δεδομένων, τι στοιχεία πρέπει να λάβεις υπόψη και ποια είναι τα μεγαλύτερα ρίσκα σε δεδομένα που είτε δεν είναι σωστά δομημένα, μοντελοποιημένα ή τακτοποιημένα (normalized).
Ποια ειναι τα μυστικά στην δημιουργία reporting; Ποια εργαλεία πρέπει να χρησιμοποιήσουμε για ανάλυση και παρουσίαση; Από ποιους παράγοντες καθορίζεται η επιλογή εργαλείων; Τι ρόλο παίζει ο όγκος και πώς μπορούμε να είμαστε εμείς (η επιχείρηση) ο owner των δικών μας δεδομένων;
Σε αυτό το μάθημα θα μάθουμε πώς μπορούμε να φτιάχνουμε όμορφες παρουσιάσεις δεδομένων, να τα μοιραζόμαστε με τους προϊσταμένους μας και να έχουμε σε πραγματικό χρόνο την εικόνα της επιχείρησής μας.
Με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στο Digital και από τους πρωτοπόρους στο Growth Hacking Marketing διεθνώς, πολύ νωρίς κατάλαβε ότι η αδυναμία του είναι η διδασκαλία και η μεταλαμπάδευση της γνώσης σε μελλοντικούς αλλά και σημερινούς συναδέλφους.
Με τον μοναδικό του τρόπο θα σε μυήσει στο concept του Growth Hacking μοιράζοντας παραδείγματα που έχει υλοποιήσει, τις καλύτερες τεχνικές και πρακτικά growth tips.
– Θα αποκτήσεις πρακτικές γνώσεις στο Digital Marketing.
– Θα αποκτήσεις πρόσβαση σε παραδείγματα και έτοιμο κώδικα που θα μπορείς να χρησιμοποιήσεις για αυτοματοποιήσεις.
– Θα γίνεις μέλος ενός δυναμικού community όπου θα μπορείς να ρωτάς ότι απορίες έχεις μέσω αποκλειστικής πρόσβασης σε ομάδα slack με όλους τους συμμετέχοντες και τα στελέχη της GrowthRocks.
Μάθε το σκεπτικό ανάπτυξης του προγράμματος του Academy. Διάβασέ το τώρα (στα αγγλικά)
Δέκα (10) κύκλοι, τρείς (3) πόλεις, πάνω από 250 μαθητές. Δες αναλυτικά τι είπαν για το μάθημα. Ζήτησέ μας να σε φέρουμε σε επαφή για να σου πουν μόνοι τους τι κέρδισαν και πόσο επωφελήθηκαν από το μάθημα.
Προκειμένου να κρατήσουμε την ποιότητα της εκπαίδευσης σε ψηλά επίπεδα, ανοίγουμε 25 θέσεις για τους υποψήφιους Growth Hackers σε κάθε περίοδο.
Ισχύουν ειδικές εκπτώσεις για τους απόφοιτους των σεμιναρίων digital marketing της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης και του Growth Hacking Academy.
Διαθέσιμο έως 21/9
Διαθέσιμο από 22/9 έως 5/10
Διαθέσιμο μετά τις 6/10
Παρακάτω έχουμε απαντήσει μερικές από τις πιο συχνές ερωτήσεις που έχεις. Σε περίπτωση που δεν σε καλύψαμε μη διστάσεις να μας μιλήσεις στο chat στην αριστερή κάτω γωνία της οθόνης σου 🙂 Η Ελένη, ο Θοδωρής και η Έφη θα χαρούν να σε εξυπηρετήσουν.
Για τα τμήματα που διεξάγονται εξ’ ολοκλήρου σε αίθουσα, το πρόγραμμα είναι έτσι φτιαγμένο ώστε οι συμμετέχοντες να συμμετέχουν ενεργά μέσω των προσωπικών τους υπολογιστών. Αν τυχόν δεν έχεις, ενημέρωσέ μας και θα το τακτοποιήσουμε…
Για τα προγράμματα που τρέχουν online θα χρειαστείς τον υπολογιστή σου, κάμερα και μικρόφωνο και γραμμή internet τουλάχιστον 24 mpbs.
Επιδοτούνται μόνο τα τμήματα που τρέχουν σε αίθουσα. Όλοι οι εισηγητές μας έχουν κωδικό ΛΑΕΚ και το συγκεκριμένο πρόγραμμα εντάσσεται στο 0,06%. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι μπορείτε να παρακολουθήσετε το πρόγραμμα αυτό χωρίς κάποιο κόστος για την επιχείρησή σας.
Τα τμήματα που τρέχουν online δεν επιδοτούνται. Λόγοι προστασίας και διασφάλισης των προσωπικών σας δεδομένων (GDPR) δεν μας επιτρέπουν την χορήγηση κωδικών για εισαγωγή στα ζωντανά Online μαθήματα σε υπαλλήλους ή συνεργάτες του ΟΑΕΔ.
Η συμμετοχή θεωρείται έγκυρη με την πληρωμή της στην Ελληνοαμερικανική Ένωση. Εάν ακυρώσετε την συμμετοχή σας πριν την έναρξη του προγράμματος, θα πρέπει να συμπληρώσετε την ειδική φόρμα επαναχώρησης, και θα σας επιστραφεί όλο το ποσό των διδάκτρων. Εάν ακυρώσετε την συμμετοχή σας αφού ξεκινήσει το πρόγραμμα, τα δίδακτρα δεν επιστρέφονται, ενώ έχετε το δικαίωμα να συμμετάσχετε σε επόμενο κύκλο του προγράμματος χωρίς επιπλέον χρέωση.
Η Ελληνοαμερικανική Ένωση διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης οποιουδήποτε προγράμματος για απρόβλεπτο λόγο. Σε τέτοια περίπτωση τα δίδακτρα που έχουν καταβληθεί επιστρέφονται.
Τα μαθήματα σε αίθουσα γίνονται κάθε Τρίτη και Πέμπτη, 7 με 10 μ.μ. στην Ελληνοαμερικανική Ένωση, Μασσαλίας 22 – Κολωνάκι, Αθήνα.
Τα online μαθήματα γίνονται ζωντανά μέσω της πλατφόρμας Zoom, κάθε Τρίτη και Πέμπτη 7 – 10 μ.μ.
Επιλέγοντας το σεμινάριο που επιθυμείτε να μεταβείτε στο site της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης και στην αντίστοιχη ιστοσελίδα του σεμιναρίου της επιλογής σας. Από την σελίδα αυτή θα προχωρήσετε με την Online εγγραφή σας όπου σας παρέχονται αναλυτικές οδηγίες πληρωμής.
Μπορείτε να πληρώσετε Online με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Με πιστωτική κάρτα μπορείτε να εξοφλήσετε το ποσό σε έως 3 άτοκες δόσεις ανάλογα με την τιμή συμμετοχής που θα κατοχυρώσετε, ενώ με την χρεωστική θα εξοφλήσετε όλο το ποσό.
Για τους ιδιώτες που θα επιλέξουν κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, το ποσό μπορείτε να το εξοφλήσετε είτε όλο το ποσό είτε έως 2 δόσεις ανάλογα με την τιμή που θα επιλέξετε και με την πρώτη δόση την ημέρα που θα κάνετε την αίτησή σας, ώστε να γίνει η προκράτηση της θέσεως.
Για τις εταιρείες ισχύουν οι ίδιοι όροι με πληρωμή μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, ενώ με τραπεζικό λογαριασμό θα πρέπει να εξοφληθεί όλο το ποσό με την αίτηση συμμετοχής.
Ειδικές τιμές ισχύουν για τους Alumni των σεμιναρίων της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης.
Για να μάθετε περισσότερα καλέστε μας στο 210-3680064 ή επικοινωνείστε με την Ελληνοαμερικανική Ένωση στο [email protected]
Άφησε το email σου για να λάβεις reminder πριν αυξηθεί το κόστος συμμετοχής. ;)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-advertisement | 1 year | Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category . |
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
CookieLawInfoConsent | 1 year | Records the default button state of the corresponding category & the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie. |
elementor | never | This cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time. |
PHPSESSID | session | This cookie is native to PHP applications. The cookie is used to store and identify a users' unique session ID for the purpose of managing user session on the website. The cookie is a session cookies and is deleted when all the browser windows are closed. |
utm_campaign | past | Google Ad Services sets this cookie to store session campaign value if present. |
utm_content | past | This cookie is used for storing the session content value if present. |
utm_source | past | This cookie is used to record from where the visitor came to the website orginally. This information is used by the website operator to know the efficiency of their marketing. |
utm_term | past | This cookie is used to record from where the visitor came to the website orginally. This information is used by the website operator to know the efficiency of their marketing. |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
__cf_bm | 30 minutes | This cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management. |
_gr | 2 years | |
_gr_flag | 2 years |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_ga | 2 years | The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors. |
_gat_UA-105318970-1 | 1 minute | A variation of the _gat cookie set by Google Analytics and Google Tag Manager to allow website owners to track visitor behaviour and measure site performance. The pattern element in the name contains the unique identity number of the account or website it relates to. |
_gcl_au | 3 months | Provided by Google Tag Manager to experiment advertisement efficiency of websites using their services. |
_gid | 1 day | Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minutes | Hotjar sets this cookie to detect the first pageview session of a user. This is a True/False flag set by the cookie. |
_hjFirstSeen | 30 minutes | Hotjar sets this cookie to identify a new user’s first session. It stores a true/false value, indicating whether it was the first time Hotjar saw this user. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minutes | Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's pageview limit. |
nQ_cookieId | 1 year | Albacross sets this cookie to help identify companies for better lead generation and more effective ad targeting. |
psuid | 4 hours 19 minutes | This cookie is set by the provider ProveSource. This cookie is used for randomly generating unique Id for user. It helps in counting the impressions and notification display rules per user. |
vuid | 2 years | Vimeo installs this cookie to collect tracking information by setting a unique ID to embed videos to the website. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_fbp | 3 months | This cookie is set by Facebook to display advertisements when either on Facebook or on a digital platform powered by Facebook advertising, after visiting the website. |
fr | 3 months | Facebook sets this cookie to show relevant advertisements to users by tracking user behaviour across the web, on sites that have Facebook pixel or Facebook social plugin. |
test_cookie | 15 minutes | The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies. |
utm_medium | past | This cookie is used to record from where the visitor came to the website orginally. This information is used by the website operator to know the efficiency of their marketing. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_gd1642499743424 | session | No description |
_hjSession_606514 | 30 minutes | No description |
_hjSessionUser_606514 | 1 year | No description |
AppoGN | session | No description |
past | No description available. | |
experiments-fingerprint | 6 months | No description |
experiments-raw | 6 months | No description |
gclid | past | No description |
handl_ip | 1 month | No description available. |
handl_landing_page | 1 month | No description available. |
handl_original_ref | 1 month | No description available. |
handl_ref | 1 month | No description available. |
handl_url | 1 month | No description available. |
nQ_userVisitId | 30 minutes | No description available. |
prism_649664625 | 1 month | No description |
ps5b56f3d3f29b6370e5c5c3a5 | 1 day | No description |
username | past | No description available. |
Στο PDF που θα λάβεις στο email σου θα βρεις το αναλυτικό πρόγραμμα και τη λεπτομερή περιγραφή του κάθε session.
Σου έχουμε ετοιμάσει ένα έγγραφο (στα αγγλικά) για τον προϊστάμενό σου ώστε να ενημερωθεί για το πρόγραμμα και γιατί όχι να το χρηματοδοτήσει/υποστηρίξει….